Endodoncija

Endodontski zahvati podrazumijevaju liječenje zuba gdje je došlo do oboljenja zubne pulpe (živca) uslijed karijesa zuba ili traume zuba.

Najčešći uzrok zubobolje je oštećenje zubnog živca. Grana stomatologije koja se bavi liječenjem ovakvih zuba je endodoncija i podrazumijeva uklanjanje zubnog živca ili njegovih ostataka i čišćenje kanalnog sistema korijena zuba, adekvatnu mašinsku obradu i punjenje.

Neadekvatno liječenje kanala korijena zuba podrazumijeva nedovoljno obrađene kanale (sl.1) pri cemu punjenje kanala ostaje “kratko”. To najčešće dovodi do infekcije oko korijena zuba, osjetljivosti i bola na pritisak, pojave otoka, fistule i gnoja.

U ovakvim slučajevima vadi se staro punjenje, vrši se adekvatna obrada kanala nakon čega se kanali adekvatno pune. (sl.2)

Bitno je napomenuti da se u našoj ordinaciji endodontski zahvati izvode uz primjenu koferdama čija je funcija da zub nakon obrade i dezinfekcije ne dospije u kontakt sa pljuvačkom i da se tako dezinfikovan  i napuni sto je osnovni preduslov za dugotrajnost liječenih zuba i uspješnost sprovedene terapije. sl.3

Značaj adekvatnog liječenja zuba je u tome sto naizgled "mali" problemi sa zubom mogu da dovedu do ozbiljnih problema sa zglobovima, srcem, bubrezima...

Sve slike:

On-line naručivanje / Kontakt

Slobodno nam se obratite za sve usluge koje vam možemo pružiti. Putem sljedećeg formulara možete zakazati termin vaše posjete ordinaciji A-Dent.

Prvi pregled i konsultacije su besplatni.

Kontakt telefon:

+387 (0)51/346-246

Mobilni telefon, Viber, WhatsApp:

+387 (0)66 067 000

Možete nas pronaći na adresi:

Gavre Vučkovića 4, I sprat
Zgrada Jevrejskog kulturnog centra